Wat?

Ben je uniek genoeg?
Wie doet hetzelfde, anders, beter?
Weet de buitenwereld waar je voor staat?
Ben je herkenbaar?
Hoe maak je dit soort keuzes in je strategie?
Welke stappen gaan er aan vooraf?
Hoe kan je de gevolgen of impact van je keuzes inschatten?
Ben je eerder een expert/specialist of een multi-inzetbare generalist?

Bereid je voor op een interactieve sessie begeleid door Roderick Lindner van A41.  Aan de hand van een "up tempo" sessie raken we verschillende elementen aan uit zijn beproefde 12-stappenmethode op weg naar de markt: een traject van positionering, short copy branding, corporate identity, tot je eerste marketing plan,...
Op maat van starters en snelle groeiers.
Roderick zet je aan het werk om na te denken over je positionering, je bedrijf in woord en beeld, en hoe je van daaruit keuzes kan maken, vooraf en achteraf.

Om tijdens de sessie zoveel mogelijk in te kunnen spelen op je situatie en de interactiviteit te verhogen, zou het helpen mocht je ons extra informatie bezorgen. Dit kan via de registratielink onderaan. 
Bezorg ons:
- je website adres
- je slogan/ baseline (mocht je die hebben)
- wie je doelgroepen zijn: 3 tot 5 targets
- wie je naaste concurrenten zijn: 3 tot 5 namen
- je elevator pitch (een korte tekst over jezelf)

Hoe meer info je ons bezorgt, hoe groter de kans dat Roderick naar je kan verwijzen als voorbeeld in zijn verhaal!

Sprekers

Roderick Lindner

Roderick Lindner

Founder and driver of A41, senior business advisor for SME

Roderick is erkend als "enterprise branding" en marketing en communicatie expert met meer dan 20 jaar ervaring voor meer dan 200 projecten voor grotere (inter-)nationale bedrijven.

Programma

  • 17:00

    Ontvangst met een drankje

  • 17:30

    Start workshop

  • 18:30

    Pauze

  • 18:45

    Deel 2 workshop

  • 19:45

    Netwerken met pizza

  • 21:00

    Einde

Locatie

MIC Genk

C-Mine 12
3600 Genk

28 oktober, 17:00

Vergeet niet te delen met anderen:

Registreer je